dijous, 11 de febrer de 2010

S'ha acabat el bròquil.
















Mireu quin desastre. Algú s'ha cruspit de bona gana tots els meus pobres bròquils. De primer vaig pensar que, amb aquest temps tan plujós, els autors de la malifeta podrien ser mol·luscs (llimacs o cargols). Com a intent per combatre els seus atacs, vaig envoltar les plantes amb cendres, fullaraca d'alzina, i un protector de plàstic. Nasti. El banquet continuava. No vaig provar un remei recomanat en agricultura ecològica, consistent en la col·locació d'un potet amb cervesa semienterrat, es veu que el gust de la birra atreu als llimacs i s'hi ofeguen (és que em feien pena, i com no he de viure d'això...).
Potser l'eruga de la papallona de la col? Tampoc, doncs hagués trobat les erugues remenant les fulles.

Finalment he enxampat als culpables: un parell de tudons que picotegen les meves verdures sense pietat!! Ai, que els posaré uns CD's d'aquells que belluguen.
Com si no tinguessin plantes tendres entorn de l'hort... Si els encanta la Stellaria media!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada